Cel kampanii
Kampania „Bezpieczeństwo na drodze w mediach – róbmy to dobrze!” ma zwrócić uwagę na to, że w reklamach, serialach i wiadomościach w Polsce często bezwiednie promuje się łamanie przepisów ruchu drogowego. Eksperci będą recenzować spoty i przekazy medialne oraz prezentować dobre przykłady.
Dlaczego taka kampania?
Bo Polska wciąż jest jednym z najgorszych krajów UE pod względem liczby wypadków i ofiar na drogach.
Bo uważamy, że skoro w reklamach nie można pokazywać alkoholu czy przemocy, to tak samo nie powinno się prezentować łamania prawa na drodze.
Bo uważamy, że zmiana w bezpieczeństwie na polskich drogach dokona się dzięki zmianie kulturowej. Wszyscy musimy naprawdę zacząć dbać o bezpieczeństwo. Stale. Nie tylko przy okazji akcji reklamowych.
Każdy może wziąć udział!
W ramach kampanii na portalu brd24.pl zbierane będą zgłoszenia od czytelników, którzy zauważyli niewłaściwe treści w reklamach, i serialach prezentowanych w TV, a także w wypowiedziach osób publicznych – dziennikarzy i polityków.
Wystarczy, że zgłosicie je nam na:
redakcja@brd24.pl
www.facebook.com/portalbrd24
www.facebook.com/swiadomykierowcaofficial
Oprócz recenzji nadsyłanych zgłoszeń na tej stronie pokazywać będziemy również świetne przykłady kampanii, rozmawiać będziemy z ludźmi, którzy podpowiedzą, jak należy to robić i przedstawiać będziemy opinie ekspertów.
Partnerem merytorycznym kampanii jest
Świadomy Kierowca
– największy w Polsce mobilny projekt edukacyjny, którego celem jest poprawianie bezpieczeństwa poprzez uświadamianie wszystkich ryzyk związanych z ruchem drogowym.
MATERIAŁY