Connect with us

Społeczeństwo

AXA nie tylko uczy kierowców jak ratować życie. Przeszkoli też pracowników

Na Dzień Bezpiecznego Kierowcy AXA przypomniała telewizyjnym spotem, jak udzielać pierwszej pomocy. Kierowcom oferuje darmowy poradnik w sieci. Firma przeszkoli też swoich pracowników

Opublikowano

-

Na Dzień Bezpiecznego Kierowcy AXA przypomniała telewizyjnym spotem, jak udzielać pierwszej pomocy. Kierowcom oferuje darmowy poradnik w sieci. Firma przeszkoli też swoich pracowników

W telewizyjnej kampanii AXA przypomniała, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można obejrzeć także w serwisie YouTube oraz na stronie kierunekratunek.pl – tam pobrać można również e-book o pierwszej pomocy przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

Pobierz e-book w PDF

axa_ebook

To jedna z inicjatyw AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Cel 11 : zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze)

W tym roku AXA rozszerzyła akcję. – Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia. – Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej.

Kampania telewizyjna trwała do 26 lipca. Zobaczyć ją można  było m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła
i TVN Style. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.

red