Connect with us

Społeczeństwo

PZU promuje bezpieczeństwo na GG i Wykop.pl

Nietypowa akcja ubezpieczeniowego giganta. PZU zbiera na portalu Wykop.pl niebezpieczne sytuacje na drogach zaobserwowane przez ludzi. Na ich podstawie stworzy grę

Opublikowano

-

Nietypowa akcja ubezpieczeniowego giganta. PZU zbiera na portalu Wykop.pl niebezpieczne sytuacje na drogach zaobserwowane przez ludzi. Na ich podstawie stworzy grę

Siedziba PZU

Akcja PZU w mediach społecznościowych ma promować bezpieczeństwo na drogach. W pierwszym etapie firma zbiera przykłady niebezpiecznych zachowań. To akcja  „Wykop z nami pirata drogowego” prowadzona na portalu Wykop.pl. Na podstawie zdjęć i filmów nadesłanych przez internautów stworzona zostanie gra edukacyjna „Wirtualne miasteczko PZU”. Będzie w nią można zagrać na portalu oraz na GG. Start gry zaplanowano na 16 grudnia. Jej uczestnicy będą walczyć o rejestratory wideo do samochodów i karty PZU Pomoc w Drodze.
Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowań społecznych w PZU, tłumaczy, że Wykop.pl wybrano nie bez przyczyny. Jego zdaniem ta społeczność internetowa jest szczególnie wyczulona na łamiących prawo na drodze. – W związku z tym PZU postanowił nagrodzić najaktywniejszych użytkowników, którzy dodadzą do sekcji konkursowej w serwisie film lub zdjęcie dotyczące tej tematyki – mówi Glen. – Dzięki ich zaangażowaniu Internauci będą bardziej świadomi zagrożeń na drodze. Mam nadzieję, że wpłynie to realnie na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym.Projekt nie jest pierwszym, w którym PZU współpracuje z GG. Na przełomie marca i kwietnia 2013 r. firmy razem brały udział w akcji „Jeżdżę bezpiecznie z PZU”.
Grupa PZU corocznie przeznacza miliony złotych na poprawę bezpieczeństwa. Firma m.in. wspiera policję, straż pożarną, GOPR, TOPR. Finansuje także kampanie społeczne (m.in. „Użyj wyobraźni” czy „STOP wariatom drogowym”.
luzźródło: PZU