Gdynia przy współpracy z Pomorską Fundacją Filmową wyprodukowała spot, który ma zwrócić kierowcom uwagę na zajmowanie miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych. Film wzbudza kontrowersje
Kampania „Wchodzę – zawsze jest jakieś wejście” w tym roku ma zwracać uwagę kierowcom w Gdyni, by nie stawali na miejscach parkingowych osób z niepełnosprawnościami. W ramach tej kampanii pokazano też spot filmowy, który powstał przy współpracy z Pomorską Fundacją Filmową.
„Temat jest w filmie ukazany w niecodzienny sposób” – piszą urzędnicy. Z tym trudno się nie zgodzić, choć część widzów ma wątpliwości, czy właśnie taki „niecodzienny sposób” to nie jest krok za daleko w kampanii społecznej.
Ta strona używa cookies, by lepiej dostosować zawartość do Twoich preferencji. Zamknij informację, jeśli się na to zgadzasz.
RODO: Administrator tej strony nie zbiera żadnych danych o użytkownikach.
.OK