Connect with us

Społeczeństwo

Kamil Durczok nie będzie twarzą kampanii warszawskiego ZDM

Były szef Faktów TVN miał promować kampanię o bezpieczeństwie drogowym. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie zrezygnował z tego pomysłu

Opublikowano

-

Były szef Faktów TVN miał promować kampanię o bezpieczeństwie drogowym. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie zrezygnował z tego pomysłu

Kamil Durczok. Fot. Wikipedia/CC-BY-2.0

Kamil Durczok miał być jednym z trzech ambasadorów kampanii warszawskiego ZDM. Fot. Wikipedia/CC-BY-2.0

„Trzy kolory” – tak nazywać będzie się nowa kampania warszawskiego ZDM, która ma promować bezpieczeństwo na drogach. A konkretnie – zwrócić uwagę na przestrzeganie sygnałów na sygnalizatorach świetlnych. Patronat nad tą kampanią objął m.in. portal brd24.pl

Na ambasadorów akcji wybrano trzech znanych dziennikarzy: Jarosława Gugałę, szefa Wydarzeń Polsatu; Piotra Kraśkę, szefa Wiadomości TVP oraz Kamila Durczoka, jeszcze niedawno szefa Faktów TVN. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie właśnie poinformował jednak, że Durczok nie będzie ambasadorem kampanii. „(..)z uwagi na doniesienia prasowe musieliśmy zrezygnować z trzeciego ambasadora, Kamila Durczoka, redaktora naczelnego Fakty TVN” – podał w komunikacie ZDM.
Jak wynika z naszych informacji warszawscy drogowcy być może uzupełnią kampanię o trzeciego ambasadora, gdy wiadomo już będzie, kto po Durczoku pokieruje Faktami TVN.

We wtorek działająca komisja w TVN poinformowała, że trzy osoby w stacji były narażone na mobbing i molestowanie. Stacja zaproponowała tym pracownikom zadośćuczynienie w wysokości do sześciu miesięcznych pensji.
Po tym, jak komisja TVN o wynikach pracy poinformowała zarząd stacji, ten zdecydował o zakończeniu współpracy z dziennikarzem w trybie natychmiastowym.

Komisję w TVN powołano po publikacjach tygodnika „Wprost”. Dziennikarze opisali sprawę reasercherki stacji, która miała być molestowana i mobbingowana przez Durczoka.

in