Już ponad 2,5 tys. kamizelek odblaskowych z wizerunkiem fretki – Adasia – rozdano dzieciom w przedszkolach dzięki akcji pod patronatem firm Jastrzębski i PZU

By dzieci były bezpieczne, muszą być widoczne na drodze – ta myśl przyświeca akcji, w którą włączyli się PZU oraz Jastrzębski – dealer marek Opel i Chevrolet. W jej ramach za darmo rozdawane są dzieciom w przedszkolach i szkołach kamizelki odblaskowe z wizerunkiem fretki nazwanej Adasiem. Ostatnio – 12 grudnia 2013 r. – kamizelki odblaskowe wręczono podopiecznym z Miejskiego Przedszkola nr 3 w Sokołowie Podlaskim. A w ramach całej akcji rozdano do tej pory już ponad 2,5 tys. kamizelek odblaskowych dla dzieci oraz 20 szelek odblaskowych dla maluchów ze żłobków.
Program „Bezpiecznie z Adasiem” obejmuje też edukację dzieci – otrzymują kolorowanki i łamigłówki, dzięki którym mogą w zabawie uczyć się przepisów ruchu drogowego (kolorowanki i łamigłówki z akcji „Bezpiecznie z Adasiem” można pobrać tutaj). Na terenie Siedlec i okolic planowane są też imprezy plenerowe z akcjami pokazowymi dla dzieci.
ki
Czytaj też:
Wykształceni i bogaci częściej wożą dzieci bez pasów bezpieczeństwa
Autostrada A2 promuje modę na kamizelki odblaskowe